Friday, February 24, 2012

Latihan Industri ku

assalamualaikum w.b.t

bersyukur kepada Allah kerana tmpt LI ku mmg best.. hehe.. tp kenapa???
oh...mereka di sini sungguh prihatin..
tapi dimana tu???? 
Jabatan Pengairan Dan Saliran, Daerah Manjung, Perak


seriesss, aku tenang disini tanpa sebarang anasir2 jahat diluar sana.. 
alhamdulillah

mule la aku berangan oh,,,bestnye dunia pekerjaan..seriesss

entry aku kali ni just nak pamerkan situasi atau gambaran tepat aku praktical...
malas aku nak membebel atau berpuisi panjang2...
jom nikmati keindahan ciptaan Allah dan tempat duduk aku di jps ni..


 

taraaa... tmpat duduk aku disini
 

kedua2 kawasan ini di kawasan pantai remis... cantik kan



ini pantai tanjung kepah...kenape ade batu2 tu??
tujuannye untuk mengelakkan hakisan yang berlaku dari menjadi lebih seriesss
bila air pasang pasir yang ikut bersama ombak x kembali ke laut dalam kadar yang banyak..
alhamdulillah projek ni berjaye.. hehe

  pantai teluk nipah


 pantai Teluk Senangin

 pantai Lumut

 pantai Pasir Bogak

 pantai Pelanduk
 

Pantai Teluk Murok


pantai Teluk Nipah


damar laut


monkey bay...

see keindahan ciptaan Allah sungguh indah... 
best kan tmpt2 mcm ni...

bergembira..bergembira
bergembira tepuk tangan sama-sama
kita menyanyi goyang badan goyang kaki
hohoho..hohho bergembira....

No comments:

Post a Comment