Wednesday, February 22, 2012

kalau aku tahu suka itu siksa

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI
~ ASSALAMUALAIKUM ~
kalau dahulu kita selalu bersama
meluah isi hati
tangis tawa juga bersama

kau tahu
seriesss aku suka dia walaupun aku masih belum tau isi hatinya
what should i do friends????
terngiang kembali kalimah itu di layar minda...

sabarlah
seandainya dia benar2 menginginkanmu die x akan terus menyiksamu
x wajar die sakiti hatimu semata2 ingin derita
seandainya benar dia ingin kamu jatuh hati padanya kerana dia miliki rasa yang sama
x wajar die memberi harapan palsu semata2 ingin menyiksa hatimu yang polos itu....

ya
aku tahu kau kuat untuk hadapi musibah ini
biarlah dia bersama angannya
dia sakitimu kerna dia merasa dia hebat
bisa menewaskan hati wanita
yang sememangnya mudah terasa
maaf, aku x bisa disisimu
mengurut belakangmu
x bisa aku menyeka air mata dukamu
kerana 
kerana jarak yang memisahkan kita

saat hatimu terluka
aku turut merasa tempiasnya 
pergilah duka
jangan kau terus bersarang di hatinya
x tega aku melihat tangisannya
kerana dia sahabat yang setia

No comments:

Post a Comment