Wednesday, February 22, 2012

ku cintaimu dalam diam

pernah kau dengar lagu diantara kalian
antara liriknya

Ku akui ku sangat-sangat menginginkan mu,
tapi kini ku sadar ku diantara kalian.

Aku, tak mengerti,
ini semua harus, terjadi.
Ku akui ku sangat-sangat mengharapkan mu,
tapi ku kini sadar ku tak akan bisa.

Lupakan aku, kembali padanya,
aku bukan siapa-siapa, untuk mu.
Ku cintai mu, tak berarti bahwa,
ku harus memiliki mu s’lamanya.

pasti antara u all x dapat tafsir perasaan sendiri iaitu mencintai dalam diam
akau faham situasi yang sangat mengelirukan 
terkadang situasi ni sangat menyiksa jiwa sama ada nakakite luahkan atau terus menyepi
dan akhirnya kite temui jalan buntu dan mengecewakan...

terkadang aku terfikir mengapa mereka sering beri harapan untuk seseorang mencintai diri mereka 
seolah mereka juga sedang mencintai insan itu
oh..tidak
dalam diam sebenarnya mereka telah ada insan istimewa di carta hati mereka
sampai hati kan orang yang macam ni

aku faham akan sakit yang sedang mereka tanggung
seolah merasa diri mereka ditipu
oleh orang yang hanya pentingkan diri
dan aku
jika terjadi pada aku
aku akan diam menyepi
bersama luka yang baru terbit di hati... 
so jangan pernah tanye aku kenapa aku lama x hubungi kalau tibe2 aku sepi tanpa berite.
chewahhhh, seolah aku je yang berada disituasi tu... :)
okay kepada yg pernah alami banyakkan bersabar
pasti allah akan temukan korang dengan insan yang terbaik kelak... 

1 comment:

  1. ain, kan masih ada saya-lah... jadi kamu mencintai saya dalam diam,, hmm... romantis nya ain... :-D

    ReplyDelete