Thursday, July 18, 2013

kurung modern kanak-kanak 3T

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

hari ni aku nak shared sepasang kurung modern kanak-kanak..hasil daripada jahitan aku..hehe
actually, sgt2 x confident nak bua tbju kecik2 ni tkut x mnjadi..tmbh xde contoh..kene ambik ukuran badan..huihhh..memang mencabar..
cume agak ketat bile nak pkai kat tgan..tp bile dah masuk alohaiii sweetnye tgok die pakai..tgn x beso x kecik..
budak kecik xde cutting jadi mama die suruh aku buat cutting sikit..so aku just buat dart je la kan..
tu yg jadi ketat sikit..dah nak pulak ngam2 gan badan..har jadinye..
nasib budak kalau mak budak memey aku x kan wat bju ngam gan bdan..
adoiii, den yg jahit ni ha kene tempias...
part leher x berani nak buat besar sebab budak ni alahaiiikecik no..die pkai pun sweet je ukuran leher gan die...

jom cuci mate gan gambo baju di bawah ni ye (*___*)

No comments:

Post a Comment