Saturday, July 13, 2013

Blouse

assalamualaikum w.b.t

syukur masih lagi diberi kesempatan untuk menulis dan bekongsi ilmu yang seterusnya..
baru2 ni aku baru je siapkan sehelai blouse..biase-biase je..simple blouse..
x lah sempurna mana, sebab aku pun x mahir menjahit...
tapi ilmu yang ade serba sikit mampu dikongsikan bersama para pembaca sekalian..inshaAllah



part lengan aku jahit sama seperti jubah modern yang aku sharedkan baru-baru ni... senang rasenye pakai baju lengan getah mcm ni..yang pnting menutup aurat kan..

untuk polanye nanti aku sharedkan..simple je polanye.. hihi...

 (")(*___*)

2 comments:

  1. salam..terima kasih sudi berkongsi ilmi jahitan...boleh saya nak tengok pola nya?

    terima kasih
    aida

    ReplyDelete
    Replies
    1. inhaALLAH akan di ushakan..sekarang tgh sibuk dgn tempahan x sempat nk update spt slalu.. :)

      Delete