Thursday, July 4, 2013

dikala kebosanan melanda

assalamualaikum...

dikala aku merasa bosan aku terfikir ape nak buat dengan kain ni..huh!!!

first : jubah?
second : baju fishtail peplum ?
third : blouse ?

disebabkan ade 3 pilihan yang bermain di kepala otak ni..aku nekad untuk buat ketiga-tiga sekali..
aik!!! boleh ke ???
inshaAllah boleh..nanti dah siap aku akan upload gambo baju tu..harap-harap menjadi la ye..
kain yang hijau tu 3m dan yg cun melecun tu 2 meter..kedua-dua kain aku beli dekat NAGOYA TEXTILE SEGAMAT..hehe...(siap mention name tempat lagi tu)

dah habis berfikir aku siapkan pola jubah...and the terus potong kain mule kol 2a.m sampai 3.30a.m..
sejak 2 menjak ni mate pun dah jadi mate panda...nasib nasib !!!!!


sempat snap gambor tempat aku berbloging di bilik sendiri.. :p

ok tata (")(^_____^)
ASSALAMUALAIKUM.......





No comments:

Post a Comment