Wednesday, March 27, 2013

Naturactor Cover Face from MEIKO

Assalamualaikum w.b.t

ehemmm..ehemmm

Hari ni saje aku nak cerita serba sikit tentg cover face naturactor yang aku ceritakan dalam entry yang lepas..
actually, baru tadi sampai barang yang dah aku oder..
memang suke lah kan..sebab ape? sebab produk ni the best bagi aku..
tapi aku ade oder lagi 1..sebab ape aku ade 2 3 orang kawan aku pakai cover face ni dan masing-masing berpuas hati dan still guna sampai sekarang..
bila aku suggest pada kawan-kawan yang lain ape jawapannya? alaaa mahal sgt la, aku x mampu..
tapi bila dorang dah mule cube guna produk ni terus dorang nak dan nak lagi..
katenye x pernah pakai produk bagus macam ni? muke x berminyak pun..
kan... kan aku dah cakap u all pasti x kan menyesal
bagi aku kalau barang tu mahal dan berkualiti x salah laburkan sikit wang untuk milikinya.. (^____^)

ni stok naturator cover face yang sampai pada aku tadi..
code 171 (hijau) ini untuk kegunaan cover parut di wajah
code151 (coklat) ini untuk kulit wajah natural ye..

pastikan ORIGINAL made from JAPAN okay..

Sekarang dah masuk tahun ke-2 aku guna cover face ni..1 bekas boleh tahan selama 1 setahun..x ke korang rasa ianya berbaloi sebab if pakai yang jenis liquid tahan 1-2 bulan sahaja..tapi if tekstur mcm ni its more better than gune yang jenis liquid..sebabnye kite cuma pakai sikit-sikit je..itu pun dah memadai kan..

 


Okay disini aku nak shared jugak kegembiraan..actually, aku saje je join ni..x sangke terpilih jadi salah sorang daripada 10 pemenang..dapat 30% off..jadi hanya rm28.00 sahaja utk 1/pcs daripada rm41 harga asal naturator cover face ni..tapi diingatkan x semua penjual jual dengan harga yang macam ni sebabnye mesti dorang nak untung lebih kan..kan..kan..
aku teringat 1 produk ni "charcoal mask n charcoal cleanser" rasenye name produk tu, if korang beli kat kedai DAISO baru rm5 tapi kebanyakan page-page dalam fb yang aku jumpe rata-rata jual rm12.00.. untung rm7 dekat dorang..okay aku faham mungkin masalah untuk mendapatkan stok kot..
sekarang aku dah ade 2 cover face ni tambah lagi 1 jadi 3 ler..hihi..peluang kan..sape x nak..TAPI untuk yang ni aku ambik code cerah sikit dari yang biase aku gune..code 141..saje la kan nak cube mane tau sesuai sebab bezanya x jauh pun..kulit aku pun x gelap..kadang-kadang pakai bedak natural muka aku nampak lebih gelap..mungkin sebab setiap bedak berbeza tone warne naturalnya..

untuk bedak pulak aku lebih suke gune bedak MIAMI (light) sebab aku rasa kulit wajah aku serasi dengan bedak tu..harga bedak miami rm28.90/pcs di COSWAY..tapi if ade sale boleh dapat dalam rm18.00 sahaja..so pandai la korang cari peluang beli time sale.. jimat la katekan..

okay..aku tau pasti ade antara korang yang berminat nak cube kan..cube jangan x cube
pasti korang berpuasa hati.. untuk beli korang boleh rujk pada enty aku yang lepas untuk dapatkan link fb yang jual murah produk ni..murah dan pastinya original ok.. :)

click entry disini ok : make-up-oh-make-up

~ SELAMAT MENCUBA ~


No comments:

Post a Comment