Thursday, February 28, 2013

PSIS part 2

assalamualaikum w.b.t

dah semester akhir baru terasa ahhh lelahnye..tapi alhamdulillah masih dapat asrama..
actually, x perlu buat rayuan dapat asrama.. rezeki namanye..
di PSIS ni cost aku rase tinggi la jugak dari segi barang keperluan..tapi soal makanan alhamdulillah xde masalah lagi...

jom cuci mate situasi asrama di PSIS..

ASRAMA PSIS SEMESTER 3



ASRAMA PSIS SEMESTER 5


ni bilik sewaktu aku di semester 5.. luas ni je bilik yg dikongsi 2 orang..okay la tu kan.


situasi katil di asrama PSIS

gambar keseluruhan tempat aku..bayangkan macam ne nak susun semua ni bagi bilik x bersepah dan sempit..huh..


ASRAMA PSIS SEMESTER 6

gambar 4 : situasi bilik baru aku di semester 6 ni..baru x jugak la..dah 3 bulan dok sini

 saje aku bawak langsir lebih tu nak bagi bilik tu gelap la kononnye


meja study yang dikhaskan di asrama..bergantung nak hias macam ne pun..paper2 tu semua aku yang tampal sendiri sebab dinding di asrama sangat2 cantik sampai mate aku terasa sakit tengok dinding yang ade..so aku beli paper yg bercorak utk tutup noda-noda yang ade.. :)


masih di bilik yang same..pintu keluar masuk..hihi





No comments:

Post a Comment