Monday, February 4, 2013

kerana aku yang khilaf


Tidak akan ada orang yang akan faham ape yang kita lalui dan rasai
sesungguhnya aku sedang merasai keperitan cinta itu..
kalau dahulu hati ini sering di toreh panahan pisau cinta darinya
tapi kini aku yang menggores hati manusia yang tidak berdosa
kerana sejarah cinta silam, aku menjadi kejam

Duhai hati tabahkan dirimu
duhai kasih pergilah engkau mengejar kebahagiaannmu
aku redho atas apa yang terjadi
kerana ianya khilaf aku sendiri

Duhai bayu yang bertiup
bawalah bersama salam rinduku padanya
bersama titisan air mata
ohhh…airmata
berhentilah demi cita-cita
usiamu yang masih muda
pasti banyak corak jalan yang akan dikau lalui

biarkan semua cinta itu pergi
cerita yang telah tercoret itu, kau padamkan dengan air mata yang telah melalui pipimu
demi hidup yang bakal engkau lalui
kau harus kuat
kuat dan terus kuat

No comments:

Post a Comment