Friday, February 8, 2013

masihkah ada keindahan

assalamualaikum..
bismillahirrahmanirahim..bersyukur kepada Allah swt kerana aku masih lagi bisa bernafas dengan kondisi  yang sihat..alhamdulillah..
walaupun cuma mengira waktu yang entah bila untuk aku pergi kepadanya, aku masih lagi perlu berusaha dah terus mendekatkan diri pada yang esa...

" SEBAIK-BAIK PERANCANGAN ADALAH PERANCANGAN DARI YANG MAHA ESA "

terasa macam nak menulis sedikit luahan isi hati..mungkin akan terubat luka-luka hati ni..
luka ini tercipta bukan atas sesiapa ianya atas salah sendiri

mmg seronok bila bercinta..ada yang take care tentang kita..tapi bila kecewa..seronok ke?
semestinya tidak kan..
actually aku pernah bercinta selama 6 tahun lamanya tetapi apakan daya jodoh tiada..
kerap kali hati aku dipermainkan oleh sidia tapi aku ni nakal..bagi je si dia peluang tapi bukan untuk kali ini lagi.
sudah cukup-cukup sudah kata hati
tapi mengapa ada pihak lain yg menjadi mangsa kerana amarah aku itu..
x terniat dihati nak mempermainkan hatinya ( mr.a )
at first niat aku nak bf yg sedia ada rasa sakit apabila aku pulak yang permainkan hati die
tapi kerana kuasa yg esa aku mula jatuh hati pada mr.a yang
dengan itu aku mula nekad ingin melupakan yang pertama
ternyata percaturan aku silap..mr.a makin terluka..
bodoh kan aku
actually, kenangan dengan mr.a terlalu banyak..
walaupun hubungan yang singkat bersamanya
mengapa singkat?
kerana aku yang ingin berundur kerana aku yakin dia pasti kan bahagia kelak
kenapa aku x pertahankan cinta ni?
kerana aku ingin merasa sendiri apa itu erti sebuah luka
x salah kan berkorban..aku nak mr.a bahagia..itu je
kalau aku terus bersama die mesti die x kan dapat lupa apa yg telah terjadi
aku yang mengkianati cinta suci mr.a
aku yg berdosa
and now..aku perlu focus untuk kecapi hidup bahagia
x mengapa x de bf
aku kene tabah..
aku yakin aku x laghi diperlukan oleh mr a dan aku x memerlukan yg lama..

ntah ape yg aku merepek pun ntah la...semoga allah merahmati kita semua
dalam kondisi otak dan badan yg x sihat semoga masih diizinkn aku untuk bernafas esok hari...

No comments:

Post a Comment