Monday, February 4, 2013

indahnya dhuha

assalamualaikum w.b.t

keberkatan waktu dhuha aku mulai rasai
betapa indahnya dunia..hati kian tenang bersama doa
betapa indahnya waktu dhuha andai kita cuba untuk rasai

aku bermohon pada illahi agar dimurahkan rezeki
untuk membantu kedua ibu bapa yang selama ini berhabis kerana aku
diploma??
diploma bersama cinta membuat aku hanyut seketika
sakitnya cinta membuat aku sedar dan dekat pada yang esa
terima kasih cinta yang telah pergi
kerana engkau aku mulai pasrah dan redho..

dhuha...
indah dhuha waktumu
aku rasai ketenangan disitu
murah rezkiku kerana berkat waktu dhuhamu a
ku lakukan dhuha ini keranamu tuhan yang maha pemurah

perjalanan hidup aku yang mungkin masih panjang
membuat aku mulai bangkit untuk mengerjakan dhuha
demi mengejar sesuatu yang lebih diberkati
tidak dinafikan aku memaksa diri namun akhirnya
timbul ikhlas itu
terima kasih tuhanku... amennn

No comments:

Post a Comment