Friday, February 14, 2014

bukan dia tapi aku

assalamualaikum w.b.t

sudah sekian lama x bermadah di alam maya ni..
sungguh diri ini kesedihan mengenang masa silam.
cinta yang tidak kesampaian..7 tahun bercinta apalah sangat kata mereka..sakitnya aku yang rasa. ohhhh tidak!!!!!!!!!!

sudah lelah diri ini disakiti aku pergi demi mengejar bahagia
aku siksa hatiku selama ini kerana cinta padanya
cinta yang sering membuat aku luka
berkali-kali aku disakiti
namun aku tetap bertahan demi cinta.

sungguh Allah mahukan yang terbaik buat ku
selama ini aku mencintainya sehingga selalu alpa
kerana itu aku di uji agar aku x terus leka
leka dengan perihal dunia yang sementara

aku mendongak ke langit melihat corak awan nan memutih
indah!!!
sungguh indah ciptaannya yang selama ini aku lupa

aku cuba mengejar bahagia
walaupun kini aku sakit tapi aku yakin aku kan bahagia
dengan izin Yang Esa

maaf kerana aku lukakan mu
aku tahu bukan ini yang kau mahu
namun apakan daya hatiku sarat menanggung derita
derita yang engkau cipta untukku.
maafkan aku


No comments:

Post a Comment