Wednesday, January 1, 2014

cocoa collagen powder plus v/s soy collagen nurbeautyline

بسم الله الرحمن الرحيم



assalamualaikum sahabat semua..wahhh semalam kite bercerita tentang produk Fereena beauty and now kite bercerita pulak tentang both of this product..actually, entry ni sekadar berkongsi cerita tentang kelebihan produk yang aku minum nih..bace sampai habis taw..hihi
at first, disebabkan muke aku ade parut2 whitehead akibat jemari ku yang gatal picit ni, maka aku try cari penyelesaian untuk masalah aku nih..pertama sekali aku cuba produk nurbeuatyline..ermm, 2 kotak aku habiskan tapi bagi aku biase je..aku try search untuk cari produk yg boleh bantu aku agar badan x lesu disamping menjaga dan merawat masalah dalaman wanita..actually, aku x mengalami masalah yang pelik cuma badan cepat letih jerkk...n aku tekad untuk try produk cocoa collagen powder nih..wowww!!! baru 3 paket aku makan 3malam lah maknanye..memang terasa badan segar, biasenye lepas bangun tidur badan aku mesti letih..n tidur balik buit after try this product, aku dapat rasa badan aku dh mulai cergas (x lesu lagi) dan yang best skali walaupun masih x berkahwin penjagaan dalaman amat penting tau..bukan nak cantik luar  je,dalam pun mesti nak cantik jugak kan..kan..kan...

meh2 korang bace ape kelebihan produk nih..best best tau..

Kandungan Cocoa Collagen Power Plus

1. Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.

2. Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim, faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.

3. Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.

4. Krimer Bukan Tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.

5. Dextrose Monohydrate - Melambatkan proses penuaan

6. Oligo Saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.



Kebaikan dan Khasiat

1. Membantu mengimbangi hormon

2. Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut

3. Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit

4. Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung

5. Melambatkan proses penuaan

6. Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri

7. Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah

8. Mencerahkan kulit secara semulajadi

9. Memberikan tenaga

10. Membantu mengurangkan keguguran rambut

11. Melancarkan peredaran darah dalam badan

12. Mengimbangi berat badan

13. Meningkatkan daya penghadaman

14. Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot

okay,pastikan korang beli yang original okay..maklum lah skrg terlalu byk fake product..semua nak untung sampai sanggup tipu custmer..huh!!!!...

and aku suggest sape2 yang ade masalah malas-malas macam aku nih better ambik produk ni..
kulit terasa licin je u'olssss...hihi...tu yang best tu...

selamat mencuba..bye-bye (*__*)(")

No comments:

Post a Comment