Saturday, August 3, 2013

alat membuat butang balut

assalamualaikum w.b.t

hari ni saje nak shared yg aku sedang happy sebab tercapai jugak niat nak dapatkan alat ni..


aku beli dari kak zila dengan harga rm50 include refill 11mm,15mm,18mm dan 23mm..setiap saiz ade 10 butang.. tapi ade lagi satu page yang aku usha harganye murah sikit ..page edinas craft ..
alat butang balut rm18.90 dan refill yg sis dina jual rm7 untuk saiz 16mm ade 50pcs..aku beli 2 size 16mm n 19mm..due2 ade 50 pcs setiap saiz..harga ikut saiz butang..tapi berbaloi la kan ade 50 pcs..x smpi rm50 byk refill blh dapat..hehe

untuk memilih kat mane korang nak beli tu bergantung la kan ..aku cume suggest kat mane korang boleh dapatkan bahan ni.. aku nak beli alat butang tu kat edinas craft tapi dah out of stok..
actually, aku x kisah pun mane2 pun same..kite cstmer yg berhak pilih..hihi...

contoh butang balut...

No comments:

Post a Comment