Tuesday, March 6, 2012

menanti suatu yang x pasti

assalamualaikum w.b.t

wahwahwah!!!! tajuk entry macam gempak je kan...
" menanti suatu yang x pasti "
bukan bermakna menanti pada sang kekasih hati
tetapi menanti dan menunggu bila hidupku akan bisa ceria..
kini ,aku menanti saat bila senduku akan berakhir
namun aku x perlu rebahkan diriku
kerna pasti ada pihak yang akan melompat gembira melihat tangisku serta tertawa ria
melihat kekalahanku...

disini aku masih  berdiri teguh
walupun hatiku sering dilukai
di mana cinta dan sahabat sejati
yang terkadangnya seolah datang dan pergi

saat aku sendiri
terbayang ibu bapa disisi menemani diri
mereka bersama menahan sendu yang terlihat di mata ini
terkadang aku hampir putus asa kerana aku lemah
namun masih ku mencoba menentang kekalahan itu

desiran ombak yang kedengaran
mehanyutkan aku bersama angan
angan yang selama ini aku impikan
iaitu impikan sebuah kebahagiaan

bukan bermakna hidup aku suram selalu
kerna terkadang masih ku lihat ada cahaya menenrangi hidupku
dengan hadirnya insan tersayang dalam hidupku..
iaitu kedua ibu bapaku


pic : 2010

No comments:

Post a Comment