Thursday, April 25, 2013

Sf beauty (testimoni)


assalamualaikum w.b.t


Syukur kehadrat Yang Maha Esa kerana dengan izinnya masalah yang aku alami kian pulih..alhamdulillah pada Yang Esa kerana tanpa keizinan darinya ianya x kan pulih seperti kini..

Setelah puas aku berusaha berusaha dan berusaha akhirnya aku cuba beranikan diri menanggung risiko untuk pakai produk sf beauty ini..dan alhamdulillah kesannya seawal 3 hari aku dah boleh lihat masalah yang aku alami kian pulih.

Testimoni ni keatas aku sendiri. dalam masa 3 hari..just edit part aurat sahaja oleh seorang sis yg baik hati..hehe
sf beauty for normal skin (whitehead,blackhead,parut jerawat,jeragat)
Pada dulunye aku pernah cuba pakai sabun tab ex..dan mungkin x sesuai dengan kulit aku, masalah aku makin teruk..dan aku berhenti pakai sabun tu..buat sabun badan pulak..hehe..actually sabun tab sesuai untuk sape-sape yang alami masalah gelap di siku, celah paha, ketiak n etc..

tab soap : rupa yang diperbaharui dari petak ke bulat..berat still same..rm70/pcs

----> kalau ade yang berminat nak pakai sf beauty dan berbincang mengenai produk ni boleh la berhubung dengan aku dengan click di bahagian button fb yang ade..inshaAllah harga sangat-sangat berbaloi..dan ini pun tindakan dari MAIXARA C-SENTIAL yang aku ambil tiap-tiap malam sebelum tidur..supplement pun diperlukan untuk kesihatan tubuh badan selain merawat masalah yang aku alami..
smile (^____^)

No comments:

Post a Comment